بونوس سایت یک بت
بونوس:
200 هزار تومان
بونوس خوش آمد گویی
* فقط مشتریان جدید. 100٪ پاداش مسابقه + اولین واریز.
5.0
اعمال شرایط و ضوابط
فقط مشتریان جدید

بونوس:
200 هزار تومان
بونوس خوش آمد گویی
* فقط مشتریان جدید. 100٪ پاداش مسابقه + اولین واریز.
4.8
اعمال شرایط و ضوابط
فقط مشتریان جدید

شرط بندی فوتبال

درست بلوف زدن در بازی پوکر

درست بلوف زدن در بازی پوکر

درست بلوف زدن در بازی پوکر چیست ؟ قبل از هر چیزی باید بگیم که یه ضرب المثل قدیمی پوکری است که میگه “اگه نمی‌تونی حریف رو ببری پس شروع کن به بلوف زدن” شاید درست باشه که بگیم بلوف زدن برای یک پوکر باز باتجربه ممکنه یه عادت غریزی شده باشه، ولی برای همه کسایی که پوکر بازی میکنن تا حدی عادی و طبیعی نباشه. برای بعضی پوکر بازان بلوف زدن ممکنه یک ریسک غیر ضروری به حساب بیاد ولی اصلا لازم نیست که این طوری باشه. با سایت شرط کده همراه ما باشید.

ورود و ثبت نام برای بازی پوکر Poker

پنج توصیه برای بلوف زدن حرفه‌ای در بازی پوکر

واقعیت این جاست که بلوف زدن تو پوکر یک بخش ضروری از این بازی هست و اگه بخواهید ژتون های بازیکنای ضعیف تر رو واسه خود تون کنید و از سبک بازی محتاطانه ای بهره برداری کنید و همین طور ژتون های خود تون رو از پوکر بازان تهاجمی تر در امان نگه دارید  باید بلوف زدن رو به بازی خود تون اضافه کنید و خوب یادش بگیرید.

 

1- به بازیکنای بی ‌تجربه و بازیکنایی که همیشه کال می‌کنند بلوف نزنید.

پنج توصیه برای بلوف زدن حرفه‌ای در بازی پوکر

بازیکنای بی تجربه معمولا عکس‌ العمل‌ های ناگهانی و بدون تفکر انجام می‌دهند و اونا معمولا تو موقعیت‌ هایی که بازیکنای با تجربه تر فولد می‌کنند کال می‌کنند. حرکات غیر منطقی و نا منظم اونا کلا بلوف زدن بهشون رو خیلی سخت می‌کنه چون بازیکنای بی تجربه اغلب ممکنه که بخش زیادی از ژتون هاشون رو صرف کال کردن با یک دست متوسط کنند و اونا بیشتر ممکنه تو ارزیابی قدرت دست خودشون اشتباه کنند و کال ‌های قهرمانانه و ضعیف انجام بدهند.

 

2- زمان مناسب برای بلوف زدن رو با دقت انتخاب کنید و یه چیزی از خودتون دربیارید

پنج توصیه برای بلوف زدن حرفه‌ای در بازی پوکر

کلید یک بلوف زن خوب، زمان بندی درستش هست. باید قبل از هر چیزی مشخص کنید که چه کسی سفت یا شل و تهاجمی یا منفعل بازی می‌کنه و بلوف ‌هاتون رو با توجه به نوع بازیکن طراحی کنید. شاید بلوف زدن در مقابل یک بازیکن شل و تهاجمی بی فایده باشه ولی یه وقتا یک رِیز پیش از فلاپ با داشتن پوزیشن در مقابل یک بازیکن محتاط راه خیلی خوبی برای دزدیدن بلایندها هست و فقط تو این کار زیاده روی نکنید. 

ورود و ثبت نام برای بازی پوکر Poker

 

3- با طیف متوازن بلوف بزنید؛ تعداد بلوف‌هایتان را در فلاپ، ترن و ریور به تدریج کاهش دهید.

پنج توصیه برای بلوف زدن حرفه‌ای در بازی پوکر

یک قانون سر انگشتی تو بازی پوکر تگزاس هولدم اینه  که تو مرحله ‌های پایانی کمتر بلوف بزنید و دلیلش هم اینه که طیف بلوف زدن شما  پیش از فلاپ تو قوی ترین حالتش هست، ولی با پیش رفتن دست به سرعت قدرت اون کاهش پیدا میکنه و  فرض کنید پیش از فلاپ دو کارت هم خال و متوالی دارید و می‌تونید وانمود کنید که دست قدرتمند تری دارید و پیش از فلاپ یک رِیز یا ری-رِیز انجام بدید ولی اگر فلاپ رو از دست بدید و حریف شما باز هم شرط‌ های شما رو تا رسیدن به مرحله ریور کال کنه، طیف بلوف زدن شما در مقابل دست هایی که حریف باهاش کال می‌کنه شانس خیلی کمتری داره و اگر دیدید که تو این موقعیت قرار گرفتید از خودتون بپرسید: آیا واقعا حریف شما می تونه تو چند مرحله با یک دست ضعیف کال کنه؟ در این مواقع می‌تونید به این جمله معروف فکر کنید که: شما عالی بودن خودتون رو تو بازی پوکر رو با دستهایی که فولد می‌کنید نشان می‌دید نه با دست هایی که بازی می‌کنید.

 

4- وقتی پوزیشن دارید بلوف بزنید

پنج توصیه برای بلوف زدن حرفه‌ای در بازی پوکر

هر کسی که تا حالا واقعا خیلی جدی پوکر بازی کرده باشه در مورد اهمیت پوزیشن تو پوکر خیلی خوب می‌دونه. این یک سلاح انتخابی خیلی از کسایی که بلوف می زنند هست چون که به اونا اجازه میدهد که تصمیمات آگاهانه و بر اساس بازی حریف شما بگیرند، پس مثلا اگر در مقابل دو بازیکن هستید که هر دو تو فلاپ و ترن تو یک چیدمان ترسناک از کارت های روی میز چک دادن، شاید بتونید از این موقعیت به عنوان فرصتی برای رِیز کردن و دزدیدن پات استفاده کنید. به طریق مشابه، اگر قبل از فلاپ تو پوزیشن انتهای (دیلر) قرار دارید و بازی به شما فولد میشود میتوانید یک رِیز انجام بدید و ژتون های اسمال بلایند و بیگ بلایند رو ببرید. این تاکتیک متداولی است که تو حباب تورنومنت پوکر انجام میشود و تو اون مرحله بازیکن ‌ها خیلی سفت و محتاط میشوند تا خودشون رو به جوایز پولی برسونند ولی فقط حواستون باشه که این کار رو همیشه انجام ندید چون ممکنه که اسمال بلایند و بیگ بلایند از حقه شما با خبر شوند و بازی رو با یک ری رِیز به شما برگردونند و موقعیت‌هایی مثل این هست که خیلی از بازیکنای بی تجربه بی اختیار با دستهای ضعیف به بازی کشیده میشوند و  اگر این حالت پیش اومد شما باید فولد کردن رو مد نظر قرار بدید.

ورود و ثبت نام برای بازی پوکر Poker

 

5- به تصویری که بازیکنای دیگر از شما دارند حتما توجه کنید

پنج توصیه برای بلوف زدن حرفه‌ای در بازی پوکر

اگر پات ‌های زیادی بازی کردید و با رِیز زیاد حریفاتون رو از بازی بیرون کردید، باید به دقت تصویری که از شما تو میز بازی وجود داره توجه کنید و تو این حالت، بهتره که بولف زدن رو یه کم کمتر کنید، چون ممکن هست که بازیکنای دیگه از سبک بازی شل و با ریخت و پاش شما سو استفاده کنند و وقتی دست قدرتمندی دارن شما رو کله پا کنن و از طرف دیگه اگر تصویر یک بازیکن محتاط رو از خودتون به بقیه نشون بدید و زیاد درگیر پات‌ ها نشدید می‌توانید از اون  به نفع خودتان استفاده کنید و وقتی دست ضعیفی دارید وانمود به داشتن دست قدرتمندی کنید و توجه به تصویر خودتان تو بازی و نحوه برداشت حریف شما از شما به موفقیت بلوف‌ های شما در زمان مناسب و در مقابل فرد مناسب کمک کند.

ورود و ثبت نام برای بازی پوکر Poker

 

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: 1 میانگین: 5]
بازی تخته نرد

همچنین ببینید

تقلب در بازی پوکر

6 راه برای تقلب در بازی پوکر برای دوستداران عرصه بازی پوکر آنلاین

6 راه برای تقلب در بازی پوکر برای دوستداران عرصه بازی پوکر آماده کرده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بونوس ویژه یک بت