بونوس سایت یک بت
بونوس:
200 هزار تومان
بونوس خوش آمد گویی
* فقط مشتریان جدید. 100٪ پاداش مسابقه + اولین واریز.
5.0
اعمال شرایط و ضوابط
فقط مشتریان جدید

بونوس:
200 هزار تومان
بونوس خوش آمد گویی
* فقط مشتریان جدید. 100٪ پاداش مسابقه + اولین واریز.
4.8
اعمال شرایط و ضوابط
فقط مشتریان جدید

شرط بندی فوتبال

بررسی شانس قهرمانی تیم ها در جام جهانی 2022 قطر

بررسی شانس قهرمانی تیم ها در جام جهانی 2022 قطر – اولین چیزی که هنگام حرف زدن درباره ی مسابقات فوتبال به ذهن هر کسی می رسد، بدون شک مسابقات جام جهانی فوتبال است. مسابقات جام جهانی فوتبال به معنای واقعی کلمه یکی از جذاب ترین مسابقاتی هستند که در سراسر جهان توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. با نزدیک شدن مسابقات جام جهانی 2022 قطر نیز بار دیگر هیجان این رقابت ها در چند قدمی هواداران فوتبال می باشد. در این میان سوالی که هر چقدر به زمان شروع این مسابقات در خاور میانه نزدیک تر می شود ذهن هواداران فوتبال را درگیر خود می کند این است که کدام تیم می تواند جام قهرمانی مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 را از آن خود کند؟

برای پیدا کردن جواب مناسب برای این سوال باید درباره ی یک سری نکات مهم اطلاعات خوبی در دست داشته باشید. ما در این جا چکیده ای از این نکات  را در اختیار شما قرار می دهیم و درباره ی ضرایبی که برای پیروزی جام قهرمانی تیم های مختلف تنظیم شده اند و درصد شانس برد و باخت آن ها صحبت خواهیم کرد.

بررسی شانس تیم پرتغال برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

همان طور که می بینید در زمان های اخیر بخت با تیم فوتبال پرتغال یار است و بدین دلیل این تیم پیروزی های بی نظیری را به دست آورده است. در سال 2016 رونالدو و هم تیمی هایش با شانس پیروزی بسیار پایینی به مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا کردند. در این مسابقات تیم فوتبال پرتغال با پیروزی قهرمانی، کل دنیا را شوکه کرد. به طوری که تورنومنت نهایی تیم فوتبال پرتغال در برابر تیم فوتبال فرانسه و نتیجه ی غیر منتظره ی این بازی یعنی پیروزی پرتغال به تیم قوی فوتبال فرانسه را در آن زمان می توان یکی از دیدنی ترین مسابقات تاریخ فوتبال دانست.

شانس پیروزی تیم پرتغال در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

طرفداران تیم پرتغال اخیرا شاهد لحظه های لذت بخش زیادی بوده اند. این تیم ملی فوتبال با برنده شدن جام قهرمانی مسابقات فوتبال اروپا در سال 2016 لذت وصف ناپذیری را به هواداران خود چشاند. از طرفی دیگر کریستن رونالدو؛ ستاره ی بزرگ و سوپر استار فوتبال در سطح جهانی در بازی های اخیر خود نشان داد که با وجود بالا رفتن سن اش هم چنان قدرت این را دارد که در زمین فوتبال به طرز استثنایی و منحصر به فردی بدرخشد.

البته بهتر است فراموش نکنید که مسابقات جام جهانی فوتبال 2022، برای این ستاره ی فوتبال بی نظیر پرتغالی، با توجه به بالا رفتن سن اش، آخرین مسابقات جام جهانی است که او می تواند حضور پیدا کند و همین موضوع هم می تواند انگیزه ای باشد تا کریستن رونالدو حداکثر سعی اش را برای به دست آوردن عنوان قهرمانی برای تیم پرتغال بکند و با خاطره ی خوب آخرین دوره ی رقابت های جام جهانی فوتبالش را به پایان برساند. بنابراین توقع ها از شخص کریستن رونالدو در این رقابت ها بسیار بالا است.

بررسی شانس قهرمانی تیم ها در جام جهانی 2022 قطر

علاوه بر کریستن رونالدو، ستاره های دیگری مانند برونو فرناندز، دیگو یوتا، برناردو سلیوا و سایر بازیکنان مطرح تیم پرتغال، به قدری قوی و حرفه ای هستند که بتوانند تیم پرتغال را به جام قهرمانی مسابقات امسال در قطر برسانند. البته اگر چه این تیم با رقبای خارجی زیادی رو در رو خواهد شد ولی فراموش نکنید که تیم پرتغال تیمی است که شایستگی های بسیار بیشتری از خیلی از تیم های حاضر در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 دارد و به همین دلیل شانس پیروزی آن در مسابقات جام جهانی 2022 قطر تا حدی بالا است.

بررسی شانس تیم آرژانتین برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

متاسفانه مسابقات جام جهانی فیفا تا کنون برای لئوناردو مسی و هم تیمی هایش خیلی هم خوب نگذشته است و این تیم در سال های اخیر واقعا نتوانسته آن طور که باید در برابر رقبایش در زمین فوتبال ظاهر شود. در واقع، در مسابقات جام جهانی فیفا 2018، این تیم با حذف شدن در مرحله 16 ام رقابت ها به دست تیم ملی فوتبال کرواسی، غم بزرگی را به هواداران خود تحمیل کرد.

شانس پیروزی تیم آرژانتین در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

اگر چه مسابقات جام جهانی فوتبال تا کنون برای تیم ملی فوتبال آرژانتین نتوانسته اند آن طور که باید باشند، ولی اضافه شدن چند بازیکن قوی به ساختار این تیم در سال های اخیر ممکن است این بار بتواند در مسابقات جام جهانی فوتبال امسال داستان را به نفع این تیم عوض کند. حضور بازیکنان جوانی مانند لاوترو مارتینز، پائولو دیبالا و جووانی لو سلسو قطعاً ترکیب تیم ملی آرژانتین را تقویت کرده اند. این در حالی است که ستاره های قدیمی آرژانتین نیز دوباره آماده ی هنر نمایی در زمین بازی در کنار بازیکنان جوان خواهند بود.

در واقع مسابقات جام جهانی فوتبال 2022، به احتمال زیاد برای لئوناردو مسی هم می توانند آخرین فرصت بردن جام قهرمانی جهانی فوتبال باشند. البته با توجه به نحوه ی بازی تیم آرژانتین در مسابقات جام جهانی گذشته، شانس برنده شدن نهایی این تیم را نمی توان خیلی هم بالا در نظر گرفت. خب با این وجود آیا می توان گفت که تیم ملی فوتبال آرژانتین توانایی برنده شدن در مسابقات جام جهانی 2022 قطر را دارد یا خیر؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید صبر کنیم و ببینیم که بازیکنان این تیم تا چه حدی توانایی مقابله در برابر فشار تیم های حریف را خواهند داشت.

بررسی شانس تیم فرانسه برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

مسابقات جام جهانی فیفا 2018 تجربه ی بی نظیر و فوق العاده لذت بخشی برای طرفداران این تیم بود زیرا تیم ملی فوتبال فرانسه در این بازی ها بی نظیر حضور پیدا کرد و با درخشش بی همتایش توانست در نهایت جام قهرمانی جهانی فوتبال 2018 را از آن خود کند. تیم ملی فوتبال فرانسه با این پیروزی خود برای دومین بار در تاریخ دنیای مسابقات جام جهانی فوتبال، عنوان قهرمان جام جهانی را از آن خود کرد.

شانس پیروزی تیم فرانسه در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

واقعیت این است که تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقات فیفای جام جهانی امسال در قطر نیز شانس بالایی برای بردن جام قهرمانی دارد و به همین دلیل یکی از محبوب ترین گزینه ها برای پیروزی جام این دوران است. این تیم فوتبال در این دوره مسابقات نیز هم چنان ستاره های ترکیب تیم خود در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 را حفظ کرده است و به همین دلیل سعی خواهد کرد تا در رقابت های سال 2022 نیز درست مشابه رقابت های سال 2018 بازی کرده و جام قهرمانی را از آن خود بکند. البته با حضور ستاره های بی نظیری مانند کایلان مباپه، آنتونیو گریزمان و پاول پوگبا در ترکیب این تیم، تکرار تجربه ی لذت بخش رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 برای تیم فوتبال فرانسه در زمستان امسال دشوار نخواهد بود. با وجود همه ی این عوامل آیا می توان پیش بینی کرد که تیم فرانسه تا چه حدی شانس پیروزی عنوان قهرمانی را در رقابت های جام جهانی 2022 دارد؟ خب برای دادن پاسخ قطعی به این سوال باید صبر کنیم و ببینیم که این تیم در سری جدید رقابت های جام جهانی قطر چگونه ظاهر خواهد شد؟

تورنمنت کال اف دیوتی موبایل

بررسی شانس تیم اسپانیا برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

یکی دیگر از تیم هایی که در مسابقات جام جهانی فیفا همیشه توانسته جایگاه ویژه ای در دل هواداران فوتبال داشته باشد، تیم ملی فوتبال اسپانیا است. این تیم همواره حضور درخشانی در مسابقات جام جهانی فیفای گذشته و البته در سایرمسابقات مطرح فوتبال در سطح ملی و بین المللی داشته است. در واقع بد نیست بدانید که تیم ملی فوتبال فرانسه در مسابقات فیفای جام جهانی 2010، برنده ی عنوان قهرمانی رقابت های آن دوره شد. البته در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه اوضاع زیاد برای تیم فوتبال اسپانیا خوب پیش نرفت و متاسفانه این تیم در مسابقات مراحل اولیه از دور رقابت ها حذف شد.

شانس پیروزی تیم اسپانیا در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

از آن جایی که ترکیب بازیکنان تیم فوتبال اسپانیا در رقابت های جام جهانی امسال شاهد تغییر زیادی بوده است، پیش بینی می شود که این تیم در رقابت های جام جهانی فوتبال قطر بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد و به همین دلیل یکی از تیم های محبوب اکثریت برای پیروزی عنوان قهرمانی این دوره مسابقات به شمار می آید. سرخیو راموس، فران تورس، آداما ترائور، آلوارو واشینگتن، ایسکو، و رودری همگی از ستاره های درخشان تیم ملی فوتبال اسپانیا می باشند که در کنار بازیکن جوانی مانند لوئیس انریکو می توانند در برابر رقبای خود با قدرت بی نظیری ظاهر شوند.

جالب است بدانید که ضریبی که برای پیروزی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مسابقات فیفای سال 2022 در نظر گرفته شده است، ضریب 1/8 می باشد. بنابراین تماشای این که آیا تیم ملی فوتبال اسپانیا امسال در قطر می تواند برنده ی جام قهرمانی شود یا نه، یکی از بزرگ ترین هیجان های هواداران این تیم قوی فوتبال خواهد بود.

بررسی شانس تیم برزیل برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال برزیل پنج بار در مسابقات جام جهانی فوتبال گذشته عنوان قهرمان این رقابت ها را از آن خود کرده است. این تیم همچنین با پیروزی در مسابقات 2019 کوپای آمریکا باری دیگر قدرت خود را به رخ جهانیان کشیده است. بدین ترتیب تیم فوتبال برزیل در مسابقات جام جهانی 2022 نیز با استفاده از بازیکنان و ستارگان فوتبال جدید و جوان در ترکیب تیم خود، یک بار دیگر حداکثر سعی خود را خواهد کرد تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کند و البته با توجه به تاریخچه ی درخشان پیروزی های تیم فوتبال برزیل در مسابقات مختلف در گذشته، شانس پیروزی آن در این مسابقات هم بسیار بالا است. حال باید ببینیم که این تیم پس از گذشت سالیان زیاد آیا در زمستان امسال می تواند قهرمان مسابقات فیفای 2022 قطر شود یا باز هم باید برای کسب عنوان قهرمانی صبر کند؟

شانس پیروزی تیم برزیل در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

تیم ملی فوتبال برزیل در رقابت های جام جهانی فوتبال 2022 در کنار تیم ملی فوتبال فرانسه قوی ترین گزینه ی پیروزی جام جهانی فوتبال قطر به شمار می آید و البته یکی از محبوب ترین کاندید های این عنوان قهرمانی در میان هواداران فوتبال می باشد. ضریبی که برای پیروزی این تیم فوتبال در نظر گرفته شده، 2/11 است. البته فراموش نکنید که در این تیم فوتبال ستارگان بی نظیری مانند فیلیپه کوتینهو، آلیسون، نیمار و ریچارلیسون بازی می کنند و کم تر تیمی مانند تیم فوتبال برزیل چنین ستارگانی را در ترکیب خود دارد و همین موضوع هم خود یکی از بزرگ ترین دلایل  بالا بودن شانس پیروزی بزریل است. به علاوه، اضافه کردن بازیکنان دیگری از قبیل وینیکیوس جونیور و گابریل مارتینلی به مهاجمین این تیم هم قدرت این تیم را در مسابقات پیش و رو، به اوج خواهد رساند. در این میان نحوه ی عملکرد مدافعین تیم ملی فوتبال برزیل با استفاده از بازیکنان جدید تنها مقوله ای است که تا شروع شدن مسابقات اصلی مبهم خواهد بود.

بررسی شانس تیم آلمان برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی در مسابقات جام جهانی فیفا 2014، یکی دیگر از تیم هایی است که انتظار می رود در مسابقات جام جهانی 2022 قطر بازی خوبی از خود نشان دهد. البته بهتر است فراموش نکنیم که این تیم در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه بسیار ضعیف عمل کرده و در مسابقات گروهی و در همان ابتدای کار متاسفانه از دور رقابت ها بر کنار شد. عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های جام جهانی گذشته هواداران تیمی را که طی مدت های طولانی یکی از ستارگان دنیای فوتبال بود، مایه ی شرمساری بود. حال باید ببینیم که این تیم این بار در مسابقات زمستانی قطر چه خواهند کرد.

شانس پیروزی تیم آلمان در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

جالب است بدانید که ضریبی که برای پیروزی تیم ملی فوتبال آلمان در مسابقات فیفا جام جهانی 2022 قطر در نظر گرفته شده، ضریب 1/8 است. بنابراین به نظر می رسد که متخصصان شانس پیروزی این تیم را تا حدی بالا می بینند. البته این موضوع مهم را هم در نظر داشته باشید که اکثر بازیکنان این تیم جوان و جدید هستند و این بازیکنان بدون شک همه ی تلاش خود را خواهند کرد تا در مسابقات جام جهانی 2022، شایستگی خود را به جهانیان اثبات کنند. در این میان بدون شک رقابت تیم ملی فوتبال آلمان و عملکرد آن  در برابر رقبایی مانند تیم های فوتبال ایتالیا، بلژیک، فرانسه، برزیل و آرژانتین تماشایی خواهد بود.

بررسی شانس تیم ایتالیا برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال ایتالیا در نقاطی از تاریخ بازی خیره کننده ای در زمین فوتبال از خود نشان داده است. البته با وجود این که عملکرد این تیم همیشه فوق العاده نبوده و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته، تا کنون 4 بار توانسته برنده ی مسابقات جام جهانی فیفا شود. نکته ی مهمی که باید درباره ی این تیم در مسابقات جام جهانی فیفا 2022 قطر بدانید این است که امسال خیلی از ستاره های قدیمی این تیم به خاطر بالا رفتن سن شان نتوانسته اند در ترکیب تیم ملی فوتبال ایتالیا حضور داشته باشند. البته سایر بازیکنان تیم فوتبال ایتالیا از جمله آزوری در این رقابت ها حداکثر تلاش شان را خواهند کرد تا عنوان قهرمانی را بار دیگر از آن ایتالیا بکنند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که این بازیکنان تا چه حدی می توانند در استادیوم های ورزشی قطر به این خواسته ی خود نزدیک شوند.

شانس پیروزی تیم ایتالیا در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

متاسفانه هواداران تیم فوتبال ایتالیا اخیرا فرصت زیادی برای شادی نداشته اند و مدتی است که بخت یار بازیکنان این تیم فوتبال نیست. البته با شروع کار سر مربی جدید و اضافه کردن بازیکنان جوان به ترکیب تیم، امید می رود که شانس بار دیگر به روی تیم ملی فوتبال ایتالیا بخندد. با نگاهی به بازی های اخیر ایتالیا می توانیم شاهد پیشرفت چشمگیر بازی بازیکنان آن پس از اعمال این تغییرات باشیم. از طرفی دیگر پیش بینی می شود که آزوری، ستاره ی درخشان این تیم برای اثبات شایستگی خود از هیچ تلاشی برای رسیدن به فینال جام جهانی فیفا 2022 دریغ نخواهد کرد و همین موضوع هم می تواند شانس پیروزی ایتالیا را تا حد زیادی بالا ببرد. ضریبی که برای پیروزی این تیم در نظر گرفته شده، 1/20 است. حال سوال این جاست که آیا ایتالیا واقعا می تواند برنده ی جام جهانی قطر در سال 2022 میلادی شود یا نه؟ برای پاسخ این سوال باید تا شروع شدن مسابقات جام جهانی در فصل زمستان صبر کنیم.

بررسی شانس تیم انگلیس برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال انگلیس یکی دیگر از تیم هایی است که در مسابقات جام جهانی گذشته در روسیه همه ی هواداران خود را شوکه کرد. این تیم با واگذار کردن نتیجه ی بازی در مقابل تیم ملی فوتبال کرواسی در مرحله ی نیمه نهایی، در جایگاه چهارم قرار گرفت که با توجه به سابقه ی درخشان تیم ملی فوتبال انگلیس، جایگاه پایینی به حساب می آید. این تیم فوتبال با داشتن ستاره های قوی ای در ساختار خود متاسفانه در این اواخر شانس زیادی برای برنده شدن در مسابقات جام جهانی نداشته است و مدت زیادی است که از زمان کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال انگلیس در مسابقات جام جهانی فیفا می گذرد.

شانس پیروزی تیم انگلیس در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

چنین به نظر می رسد تیم فوتبال انگلیس در مسابقات جام جهانی فیفا 2022 در کشور قطر با چالش زیادی مواجه خواهد شد و به همین دلیل این تیم امسال در فهرست تیم های محبوب برای قهرمانی قرار نمی گیرد ولی بهتر است این موضوع را هم فراموش نکنید که حضور ستاره های فوتبالی مانند ترنت الکساندر-آرنولد، رحیم استرلینگ، جادون سانچو، فیل فودن، میسون ماونت، و هری کین همگی تاثیر بسیار مثبتی بر بازی این تیم خواهند داشت. واقعیت این است که با اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب این تیم، شانس برنده شدن این تیم توسط کارشناسان دنیای پیش بینی های ورزشی، بالا در نظر گرفته شده و به همین دلیل ضریب 1/10 به آن اختصاص داده شده است. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که انگلیس این بار چگونه می تواند در برابر رقبای خود ظاهر شود و برای رسیدن به جام قهرمانی مبارزه کند.

بررسی شانس تیم بلژیک برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال بلژیک را می توان یکی از بهترین تیم فوتبال دنیا به شمار آورد. دلیل این موضوع هم نتایجی است که این تیم توانسته در اکثر رقابت های مهم و بزرگ به دست آورد. این تیم در مسابقات جام جهانی گذشته در سال 2018 میلادی در روسیه نیز بازی بی نظیری از خود نشان دادند و توانستند در جایگاه سوم قرار بگیرند. این تیم در آن زمان با شکست دادن تیم ملی فوتبال انگلیس توانستند جای خود را در جایگاه سوم قهرمانی حفظ کنند. با توجه به قدرت بازی بازیکنان این تیم و با در نظر گرفتن سابقه ی درخشانی که دارند، بدون شک بازیکنان بلژیکی در مسابقات جام جهانی فیفا 2022 نیز حداکثر سعی شان را خواهند کرد تا دو مرحله بالا تر از دور رقابت های گذشته رفته و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

شانس پیروزی تیم بلژیک در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

مسابقات فیفا 2022 برای تیم ملی فوتبال بلژیک کاملا متفاوت خواهند بود. اگر چه این تیم توانست در مسابقات دور قبلی در روسیه با قدرت خوبی ظاهر شود ولی حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر برای این تیم چالشی متفاوت خواهد بود. جالب است بدانید که امسال بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیم ملی فوتبال این کشور اضافه شده اند. از طرفی دیگر، ادم هالدر، ستاره ی مطرح تیم فوتبال بلژیک تا زمانی که جام جهانی به مراحل بعدی خود برسد ۳۳ ساله خواهد شد. این در حالی است که کوین دی بروین بلژیکی نیز تا آن زمان ۳۱ سال خواهد بود. تمامی این مقوله ها می توانند تاثیر مهمی بر عملکرد تیم فوتبال بلژیک در مسابقات فیفا 2022 داشته باشند و همین موضوع هم عملکرد و بازی این تیم را در رقابت های قطر تا حدی مبهم می کند.

بررسی شانس تیم هلند برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال هلند را می توان طی سالیان طولانی یکی از تیم های همیشه حاضر در مسابقات جام جهانی فوتبال دانست. البته سال های 2016 و 2018 برای هلندی ها سال های ناخوشایند و استثنایی و غم انگیزی بودند زیرا این تیم در سال 2016 نتوانست شایستگی حضور در رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا را به دست آورد و از طرفی دیگر از حضور در مسابقات جام جهانی 2018 محروم ماند. این رویداد های ناخوشایند برای ملتی که طی سالیان طولانی سابقه ی درخشانی در دنیای فوتبال داشتند، غیر قابل تحمل و بسیار غمگین کننده بود.

شانس پیروزی تیم هلند در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

اگر چه تیم ملی فوتبال هلند در سال های 2016 و 2018 میلادی بسیار ضعیف عمل کرده و هواداران خودش را مایوس کرده بود، ولی هم اکنون می بینیم که حداکثر تلاشش را کرده تا دوباره روی پای خود بیاستد و شایستگی اش را به جهانیان ثابت کند. چنین به نظر می رسد که اضافه شدن چند مهره ی اصلی به ترکیب این تیم تاثیر مثبت زیادی بر بازی تیم فوتبال هلند داشته است. بازیکنان مطرحی مانند ویرگیل ون دیک، فرانکی د یونگ، ممفیس دپی و ماتسی د لیت از جمله ستارگانی هستند که امید می رود بتوانند بار دیگر تیم ملی فوتبال هلند را به جایگاه شایسته ی خود برسانند.

اگرچه این تیم در فینال لیگ افتتاحیه ملل متحد یوفا متحمل شکست شد و در مسابقات قهرمانی اخیر اروپا کمپین ناامید کننده ای داشت، اما تیم هلندی اخیراً در فوتبال جذاب بازی می کند و چنین به نظر می رسد که در مسابقات 2022 قطر نیز با قدرت ظاهر خواهد شد.

خب در این میان سوالی که پیش می آید این است که آیا تیم ملی فوتبال هلند شانس پیروزی عنوان قهرمانی و جام جهانی فیفا 2022 را دارد یا نه؟

جالب است بدانید که ضریبی که برای پیروزی این تیم در نظر گرفته شده، ضریب 1/14 است و اگر چه پیش بینی می شود که این تیم شانس خیلی بالایی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد ولی با توجه به این ضریب می بینیم که احتمال برنده شدن آن در کشور قطر خیلی هم پایین فرض نشده است.

بررسی شانس تیم کرواسی برای بالا بردن جام قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال کرواسی یکی از تیم هایی بود که در مسابقات جام جهانی فوتبال گذشته در کشور روسیه در سال 2018 با بازی فوق العاده ای که از خود به نمایش گذاشت همه ی هواداران فوتبال را غافلگیر کرد. این تیم در آن رقابت ها طوری ظاهر شد که به طرز رویایی ای خود را تا چند قدمی جام قهرمانی رساند. کمپین این تیم در روسیه هم بسیار قوی و تاثیر گذار بودند ولی متاسفانه در ادامه ی رقابت ها در مقابل تیم فوتبال فرانسه شکست خوردند. با توجه به نسل طلایی تیم فوتبال کرواسی، امثال لوکا مودریچ ، ماتئو کوواچیچ چلسی ، مارسلو برزوویچ ، آنت ریبیک و ایوان پریسیک همگی جزو ستارگان دنیای فوتبال هستند که اخیراً بازی های بی نظیری در زمین فوتبال از خود به نمایش گذاشته اند و به همین دلیل انتظار می رود که در مسابقات جام جهانی 2022 نیز قدرت خود را به رخ رقبای شان بکشند.

شانس پیروزی تیم کرواسی در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 چقدر است؟

پیش بینی این که تیم کرواسی در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 در قطر چگونه ظاهر خواهند شد و این که شانس برنده شدن عنوان قهرمانی جام جهانی برای این تیم چقدر است اصلا کار آسانی نیست زیرا همان طور که گفتیم این تیم در گذشته به طرز شگفت انگیزی همه ی هواداران فوتبال را غافلگیر کرده و خود را تا چند قدمی جام جهانی 2018 رساند. تیم ملی فوتبال کرواسی را می توان در کل یکی از تیم های فوتبال خوب در نظر گرفت. همچنین بهتر است فراموش نکنید که این تیم در مسابقات جام جهانی فیفا 2022 هم چنان تعدادی از ستارگان قدیمی خود مانند آنته ربیک و ایوان پریسیک را در ترکیب خود دارد و در صورتی که این دو ستاره ی قدیمی کرواسی بتوانند در رقابت های جام جهانی امسال مانند مسابقات دور قبل روسیه ظاهر شوند، بدون شک شانس پیروزی تیم ملی فوتبال کرواسی در مسابقات فیفا 2022 کم نخواهد بود. البته این را در نظر بگیرید که با توجه به سایر تیم های قوی ای که در این رقابت ها به مصاف هم می روند، تیم ملی فوتبال کرواسی رقیب های سر سختی در پیش رو روی خود خواهد داشت و رسیدن به پیروزی و جام برای این تیم خیلی هم راحت نخواهد بود.

سایر تیم های فوتبالی که بهتر است در مسابقات جام جهانی قطر حواس تان به آن ها باشد

هر چه به شروع مسابقات جام جهانی فیفا 2022 نزدیک تر شده و پیش بینی های انجام شده توسط افراد حرفه ای و کارشناسان دنیای پیش بینی های ورزشی را بیش تر بررسی کنید متوجه خواهید شد که چندین تیم فوتبال دیگر نیز سعی خواهند کرد در مسابقات فیفای قطر هواداران فوتبال را غافلگیر کنند. اگر چه شاید در نگاه اول چنین به نظر برسد که این تیم ها شانس زیادی برای پیش روی در رقابت های زمستان امسال را ندارند ولی بهتر است حواس تان به این تیم ها باشد و پتانسیل غیر قابل پیش بینی بودن رقابت های فوتبال را فراموش نکنید.

تیم های فوتبال اوکراین و دانمارک

تیم های فوتبال دانمارک و اوکراین جزو تیم هایی هستند که به نظر می رسد در مسابقات جام جهانی قطر حضور درخشانی خواهند داشت. تیم ملی فوتبال اوکراین همواره سابقه ی درخشانی در دنیای فوتبال داشته است و تیم ملی فوتبال دانمارک نیز در سال های اخیر و در مسابقات جام ملت های اروپا بازی قوی از از خود به نمایش گداشته است و به نظر می رسد که در رقابت های فیفا 2022 قطر نیز حداکثر سعی خود را بکند تا شایستگی خود را در این رقابت ها به دنیا نشان دهد.

تیم فوتبال ایالات متحده ی آمریکا

یکی دیگر از تیم های فوتبالی که در این اواخر بازی قوی و متفاوتی در زمین های فوتبال اجرا کرده است تیم ملی فوتبال ایالات متحده ی آمریکا است. با توجه به نوع جدید بازی این تیم، احتمال این که بازیکنان تیم فوتبال آمریکا بتوانند در مسابقات جام جهانی فیفا 2022 همه را غافلگیر کنند خیلی هم احتمال پایینی نیست. در حقیقت، با نگاهی به موفقیت های اخیر این ملی فوتبال و این واقعیت که ستاره هایی مانند کریستین پولیس در اواخر بازی های بی نظیری در مسابقات مختلف اجرا کرده اند، به جرات می توان گفت که ایالات متحده یکی از طرفینی خواهد بود که بهتر است حواس تان به آن باشد.

آیا تیم ملی فوتبال قطر توانایی آن را دارد که در مسابقات جام جهانی فیفا 2022 خوب بازی کند؟

جالب است بدانید که تیم ملی فوتبال قطر جزو تیم هایی است که واقعا شانس پایینی برای حضور در این رقابت ها داست. البته این موضوع را هم فراموش نکنید که تیم فوتبال میزبان می تواند با بازی در زمین خودی و استفاده از مزیت میزبانی بازی غیر منتظره ای را در برابر رقبایش اجرا کند. برای درک بهتر این موضوع با نگاهی به گذشته می توانید ببینید که زمانی که تیم ملی فوتبال روسیه میزبان رقابت های جام جهانی فیفا 2018 بود، با حمایت تماشاگران خود و با بازی در زمین خودی توانست عملکرد بی نظیر و غیر قابل منتظره ای در آن دوره رقابت ها از خود به نمایش بگذارد.

اگر چه تیم ملی فوتبال قطر نیز هیچ موقع نتوانسته در زمین رقابت های فوتبال خیلی هم قوی ظاهر شود ولی شاید این تیم بتواند با استفاده از مزایای بازی در زمین خودی از قبیل تاثیر مثبت حمایت شدن از طرف تعداد زیادی از طرفداران در کشور خود، در این رقابت ها قوی تر از گذشته ظاهر شود. بنابراین اگر دوست دارید با پذیرش ریسک بیشتر شانس برنده شدن سود در حجم بیشتری را امتحان کنید، به شما توصیه می کنیم روی تیم فوتبال قطر شرط بندی کنید.

برای امتیاز به این پست کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]
بازی تخته نرد

درباره Linda

همچنین ببینید

راهنمای کامل شرط بندی در مسابقات راگبی

راهنمای کامل شرط بندی در مسابقات راگبی

راهنمای کامل شرط بندی در مسابقات راگبی – رشته ی ورزشی راگبی اگر چه مانند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بونوس ویژه یک بت